לפיד קורא לנתניהו: "בוא לעימות היום בערב"

ישראל רובין No Comments on לפיד קורא לנתניהו: "בוא לעימות היום בערב"

יו"ר יש עתיד קורא לראש הממשלה להתייצב לעימות תקשורתי: "היום בערב זו ההזדמנות האחרונה. אני מוכן. כלי התקשורת מוכנים. שני פודיומים מוכנים. תגיד מקום, תגיד שעה"

צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

3 ימים לבחירות: יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד קורא הערב (מוצ"ש) לראש הממשלה נתניהו להתייצב לעימות תקשורתי מולו, על הנושאים שבליבה של מערכת הבחירות.

"זוהי קריאה אחרונה לנתניהו, בוא לעימות היום בערב", כתב לפיד. "במשך שבועות ארוכים נתניהו שם אותי על שלטי חוצות, הפיץ שקרים לגבי, המטיר עלי עלבונות. זה נשמע כאילו הוא שש למריבה איתי, אבל בכל פעם שהציעו לו להתייצב מולי – הוא התחמק. בעודו נמלט מעימות איתי, הוא נוהג לפנות למראיינים ולומר, "איפה יאיר? ראיתם את יאיר?" עשה אפילו סרטונים כאלה. אז הנה אני. מולך. בוא לעימות. היום בערב זו ההזדמנות האחרונה. אני מוכן. כלי התקשורת מוכנים. שני פודיומים מוכנים. תגיד מקום, תגיד שעה".

"עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק", הוסיף לפיד. "הציבור לא קלט כנראה רק איזו ממשלה מפחידה נתניהו מנסה להקים כאן. זו כבר לא תהיה מדינתם של אנשים שעובדים, משרתים בצבא, משלמים מיסים. תהיה להם ממשלה ששונאת אותם ובזה לערכיהם. התוצאות יהיו נוראות".

כזכור, בזמן האחרון סימן נתניהו את לפיד כיריבו בתחרות על ראשות הממשלה, תוך התעלמות ממועמדים אחרים שהכריזו על ריצה לתפקיד. נתניהו קרא ללפיד שוב ושוב להתייצב לעימות תקשורתי. הערב, לראשונה, מודיע לפיד על נכונותו לעימות שכזה. האם העימות יצא לפועל? ימים יגידו.



0 תגובות